loading...
مجله اینترنتی گلـی مـُد،بهترین مجله سرگرمی،مجله اینترنتی،سایت ایرانی،آخرین اخبار،زناشویی،سرگرمی،چت روم،مد و زیبایی،سلامت،ترفندها
خرید


کیف لوازم آرایشی رولی


 ساعت گوچی gucci دستبندی نگین دار

گلی بازدید : 1209 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)

سبک متفاوتی از هنر طراحی روی جلد: هنرمندی که با زحمت بسیار، آلبوم مصوری از طرح های پیکسلی (نقطه به نقطه) خلق می کند.

برخی از نمادی ترین آلبوم های مصوری که تا کنون ساخته شده، در میان بلوک های رنگی محو شده اند. اما شاید لازم باشد یک قدم به عقب برگردید تا بتوانید تصویر را واضح تر ببینید.

پیکسلی

هنرمند و طراح گرافیک، دیوید مارش، هفته های متمادی وقت صرف کرد و سخت کوشید تا توانست تصاویر معروفی چون ملکه، دیوید بوی و نیروانا را به طرح پیکسلی شان تجزیه کند و سپس آنها را توسط یک نرم افزار، بر روی کامپیوتر پیاده سازد.

دیوید دو فرزند دارد و اهل منچستر است. وی با الهام از تصاویر موجود در کتاب های کمدی کودکان، کلکسیونی از آثار طراحی خلق کرده که بیننده تنها از فاصله دور، قادر به تشخیص آنهاست.

پیکسلی

وی در حال حاضر آخرین خلاقیت های موزاییک خود را در یک سری نمایشگاه بین المللی در فرانسه در معرض دید عموم گذاشته که خلق هریک از آنها حدود هشت ساعت زمان برده است.

وی گفت: “من مجذوب تصاویری هستم که وقتی از نزدیک به آنها نگاه می کنیم تجسم آنها مشکل است، اما هرچه از آنها فاصله می گیریم، تصویر واضح تری را به بیننده القا می کنند. پس از سال ها آزمایش و بررسی بر روی این عکس ها، توانستم آنها را به بلوک ههای ساده رنگی تجزیه کنم.”

به عقیده من این تصاویر شباهتی به سیستم چاپ CMYK [که اشاره به چهار جوهر رنگی مورد استفاد در برخی چاپگرهای رنگی شامل فیروزه ای، سرخابی، زرد و کلید (مشکی) دارد ندارد و از ترکیب نقاطی با سایزهای متفاوت و تراکمی بیشتر از تراکم فرآیند چاپ به روش CMYK، ساخته می شوند.

پیکسلی

من علاقه زیادی به آثار هنرمندان کتاب کمدی کودکان که از بلوک های بزرگ دانه درشت برای نشان دادن رنگ و سایه روی صفحه استفاده می کنند، دارم.

من سبک خاص خودم را در این “تصاویر پنهان” یا انتزاعی پیاده کردم؛ همانطور که یک طراح گرافیک با طراحی آرم، بروشور باشگاه و طرح روی جلد آلبوم، هنر خود را نشان می دهد.

زمانی که جوانتر بودم کتاب های کمدی کودکان را می خواندم و از آنها الگوبرداری می کردم. سپس با استفاده از تکنیک نقطه و هاشور برای سایه زنی، طرح آنها را بازسازی می کردم. احتمالا در همین مرحله بود که من به این هنر علاقه مند شدم و آرزو کردم یک هنرمند شوم.

در مدرسه نیز از نظر هنری دانش آموز ممتازی بودم و به این ترتیب هنر و طراحی مسیر شغلی ام را نیز تحت تاثیر قرار داد.

دیوید از یک گروه هنری معروف، از جمله اندی وارهول و مارسل دوشامپ، الهام گرفت، اما با خلاقیتی که داشت، به آثارش یک پیچ و تاب مدرن داد.

تمام آثار هنری وی قالب بندی مشابهی دارند، تصویر کامل هر طرح از 1369 پالت تشکیل شده است.

هریک از پالت ها با استفاده از قطره چکان و سطل رنگ موجود در جعبه ابزار نرم افزار طراحی کامپیوتری Adobe Illustrator رنگ آمیزی شده اند.

دیوید افزود: “خلق این تصاویر زحمت زیادی دارد، اما زمانی که تکمیل می شود، یک دنیا ارزش دارد. امیدوارم شما هم از دیدن آنها لذت ببرید.”

پیکسلی

پیکسلی

پیکسلی


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
خرید

ساعت اسپرت طرح پوما


 حالت دهنده مو Air Curler


 عینک طرح Sertino flower

 ساعت زنانه مارگاریتا

 طراحی ناخن نیل پرفکت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3933
  • کل نظرات : 674
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 126
  • آی پی دیروز : 541
  • بازدید امروز : 160
  • باردید دیروز : 1,739
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 7,322
  • بازدید ماه : 19,595
  • بازدید سال : 198,087
  • بازدید کلی : 10,796,152